середа, 20 травня 2020 р.

РОЗДІЛ "РУХ ДЛЯ ЗДОРОВ`Я"

СЮЖЕТ "ТРЕНУВАННЯ СПОСІБ БУТИ ЗДОРОВИМ"
1.Запропонуйте дитині гру " Впізнай..." ( на дотик, на слух, на смак тощо). Запропонуйте дітям поміркувати, який орган відчуття що може розказати про предмет, чого без цього відчуття дізнатись неможливо.
2.Запропонуйте дятйм переглянути відеоряд, де зображено картинки предметів та об`єктів , яків можуть зашкодити або його зміцнити. Організуйт гру " Добре -погано" з допомогою сигнальних карток.
3.На основі презентації інтелнктуальної карти про здоров`я запроонуйте дітям аправи та ігри, які допомагатимуть зберігати здоров`я кожного органу ( вправи для очей, для язика, для пальчиків, для м`язів, для пальчиків тощо)
4. Акцентуйте увагу дітей на тому , що одноразове виконання вправ не зміцнює здоров`я. Для тогшо, щоб бути здоровим , треба постійно тренуватися.
5.Повідомте дітям, що деяких комах можна назвати справжніми " спорцменами", як, наприклад метелика - він махаєкрильцями 35-40 разів за секунду. Потросять дітей розглянути картину Т. Чеброва " Видіння у сні" і розказати про неї ( базові запитання). Запропонуйте намалювати метелика в повітрі , а потім - створити метелика у Альбомі художньо-творчої діяльності у техніці аплікації ( зі зерен, маку у круп). Наголосіть на акуратності роботи , що є однією з умов одержання красивого результату.
Чеброва " Видіння у сні"
6. У Книзі дошкільника діти можуть обрати улюблені вправи, оювести їх. Завдання №5 сприятиме закріпленню справжнього усвідомлення радості виконання улюбленої вправи, або спонукання до вибору такої.

Немає коментарів:

Дописати коментар