понеділок, 18 травня 2020 р.

РОЗДІЛ " РУХ ДЛЯ ЗДОРОВ`Я"

Сюжет " Все живе рухається"
1. Обговоріть з дітьми чим живе відрізняється від неживаого. Узагальніть відповіді дітей. Основна ознака живого - рух.
2. Попросіть дітей виконати якісь рухи руками, ногами, головою;зупинитися і завмерти. Запитайте які органи справді перебувають у спокої, а які рухаються , нехай і непомітно. Зауважте , що є рухи які дуже складно помітити , адже ми помічаємо щось, що змінюється , але ці рухи все одно відбуваються .
3.Покажіть дутям картину Є. Гапчинської " Моя улюблена шоколадка" і обговоріть що на ній відбувається . Підсумуйте , що хміни в організмі людини теж позначають рух і це добре видно прикладі зображених дівчаток на картині: ми народжуємося немовлятами, ростемо та стаємо дитиною, а потім - дорослою людиною. Запитайте дітей за якими ознаками вони відрзняють на картині меншу і старшу дитину (зріст , величина частин тіла, довжина волосся, розмір одягу та ін.) . Попросіть дітей підібрати відповідні інгіршки дял дітей різного віку і намалювати їх у завдвнні №1 "Книги дошкільника"
 
4. Покажіть дітям картонний круг. Зробіть на ньому чотири позначки і попросіть пригадати, які рухи як зміни відбуваються в природі в продовж року , доби і тиждня . Пригадайте з ними " Годинник пір року".
5. Створіть гарний настрій запропонувавши дітям пограти з мильними бульбашками . Нехай діти поспостерігають за рухами бульбашок . Запитайте : бульбашки рухаються , то чи можна їх вважти живими? Поясніть , що бульбашки рахаються тільки завдяки людині , яка їх надуває.
6. Знайдіть час прочитати вірш О. Кротюк " Як то добре в світі жити". Після читання запитайте у дітей , які дії виконували персонажі вірша. Рух і дія - одне і те саме? які рухи поптрібні , щоб дитині поптрібні , щоб дитині погуляти зі собакою?

Як то добре в світі жити:
Татка з мамою любити,
З бабцею садити квіти,
Рибу з дідусем ловити,
Мати песика малого,
Не жаліть йому нічого,
Вчасно з песиком гуляти,
В будці м’яко простеляти,
Щоб і песик міг радіти,
Що у світі добре жити. 

7. На прогулянці запропонуйте дітям поспостерігати за рухами листя , гілок і квітів. Спонукайте дітей називати словами ці рухи : тремтить, перевертається, підлятає, нахилється тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар