ПОРАДИ ВПРОДОВЖ ДНЯ
1." Під землею , на землі , під землею"
Попросіть дітей пояснити людині з іншої планети, що таке сходинки для чого вони існують і якими бувають.Уточніть - :сходинки - те саме , що і драбина? У чому різниця між цими словами..
Зауважте що сходинки розширюють можливість людей : за їх допомогою можна дістатись вище або нижче від зросту людини. Запропонуйте умовно спуститися під землю і подивитися , як тече життя під землею.
Запропонуйте дітям зробити схему про життя під землею , на землі та над землею. Ви можете розділити по горизонталі аркуш на три частини . Діти можут замалювати в темний колір нижню частину та намалювати тих , хто мешкає під землею, на землі та над землею. Розпитайте дітей які здібності допомагають вижити мешканцям підземелля.
Розпитайте діте й чим життя під землею відрізняється від життя на землі. Нехай діти намалюють на середній частину аркуша зображення рослин і тварин які живуть на землі.
А такаж запропонуйте розмалювати верхню частину відповідно.
3. У продовж дня запросіть дітей за бажанням до імітаційної вправи за віршем " Гава": ви промовляйте текст , а дитина відтворюють рухи .
Немає коментарів:
Дописати коментар