середа, 22 квітня 2020 р.

РОЗДІЛ "СХОДИНКИ: МОЇ ДОСЯГНЕННЯ"

СХОДИНКИ БУВАЮТЬ РІЗНИМИ

ПОРАДИ ВПРОДОВЖ ДНЯ
1." Під землею , на землі , під землею"
Попросіть дітей пояснити  людині з іншої планети, що таке сходинки для чого вони існують і якими бувають.Уточніть - :сходинки - те саме , що і драбина? У чому різниця між цими словами..
Зауважте що сходинки розширюють  можливість людей : за їх допомогою можна дістатись вище або нижче від зросту людини. Запропонуйте умовно спуститися під землю і подивитися , як тече життя під землею.
Запропонуйте дітям зробити схему про життя під землею , на землі та над землею. Ви можете розділити по горизонталі аркуш на три частини . Діти можут замалювати в темний колір нижню частину та намалювати тих , хто мешкає під землею, на землі та над землею. Розпитайте дітей які здібності допомагають вижити мешканцям підземелля.
Розпитайте діте й чим життя під землею відрізняється від життя на землі. Нехай діти намалюють на середній частину аркуша зображення рослин і тварин які живуть на землі.
 А такаж запропонуйте розмалювати верхню частину відповідно.
2. Знайдіть час проспівати разом пісню Н. Май " Про кульбабу" . Зауважте , що кульбаба належить до рослин , які розсіюють своє насіння за допомогою вітру.
3. У продовж дня запросіть дітей за бажанням до імітаційної вправи за віршем " Гава": ви  промовляйте текст , а дитина відтворюють рухи .
(Вірш для промовляння в руховому супроводі)

Дивилася ґава то вліво, то вправо. 
Було чорній гаві страшенно цікаво:
Чи правду говорять, що деякі діти 
Її можуть запросто взяти й зловити (діти ловлять руками повітря над собою, імітуючи ловлю гави). 
Ця справа здавалася їй непроста – 
Хто ж може зловити її за хвоста? (діти крутяться навколо себе). 
От тільки не знала чорнюща та ґава, 
Що гави ловити уміють роззяви (діти крутять головою, наче щось щукаючи).
4.Прочитайте вірш В. Правоторної " Смачні кольори".
Потім розпитайте , як сила слова впливає на сприймання кольорів : коли просто називаєш колір , наприклад , червоний , чи коли називаєш колір так смачно , як поетеса. Запропонуйте обрати колір бажаного відтінку ( наприклад , шоколадний чи абрикосовий) та створити малюнок , на який надихне обраний колір. Можна зробити смачний вернісаж.





Немає коментарів:

Дописати коментар