ПОРАДИ ВПРОДОВЖ ДНЯ
1. Проведіть тематичну бесіду. Зверніть увагу дітей , що красу ми помічаємо у природі, в мистецьких творах ( мистецьких, літературних, художніх та ін.), нас надихає людська праця, відносини, красиві речі, все що нас оточує.
2. Запитайте у дитини - створювати красу можуть тільки майстри? Кожен з нас може стати творцем краси, якщо тільки захоче. Що потрібно для створення красивого навколо тебе?(Різні засоби- фарби, музичні звуки, робочі інструменти, а ще бажання, наполегливість і вміння ( малювати, писати музику, вмшивати тощо).
3. Запропонуйте розглянути картини художників та світлини і відповісти, які природні явища зуміли відтворити художники
А. Куінджі "Веселка"
Ван Гог " Зоряна ніч"
Клод Моне " Поле маків"
Леонід Афремов " Дощ"
Поцікавтесь думкою дітей, чому художники забажали відтворити мінливу природу, які відчуття викликають у вас їхні картини. З`ясуйте з дітьми, чому окреміц природні явища люди називають чудесами ( окремі з них відбуваються не так часто, вони вражають совїми візуальними ефектами, справляють емоційне враження)
4. Запропонуйте дітям стати творцями краси в повсякденному житті :красиво застелити ліжечка, розставляти тарілки на столі, складати іграшки тощо.
5. Знйдіть час і спробуйте зробити з дітьми красиві речі з покидькового матеріалу : спочатку покажіть світлини речей, виготовлених з різного пластикового посуду , коробок, серветок тощо, викладіть на стіл кілька таких предметів і обговоріть ідеї дітей - що це могло б бути ? Тільки після обговорення приступайте до роботи . Бажано щоб нова річ стала предметов інтер`єру .
6. Заохотьте дітей виконати завдання №9 з Книги дошкільника. Знайомство з літерою Н. Продовжіть роботу іграми на розвиток фонематичного слова "Спіймй слово", "Ланцюжок"
Немає коментарів:
Дописати коментар