четвер, 9 квітня 2020 р.

РОЗДІЛ "ХОЧУ І МОЖУ"

ПОРАДИ ВПРОДОВЖ ДНЯ

Стимулюйте дітей впродовж дня виконувати улюблені пісні. Запропонуйте дітям придумати руховий супровід до тексту пісень. Впродовж дня пограйте в гру-фантазію "Космонавти". -Хто хотів у дитячомі віці полетіти у космос?-Усі! Саме тому пропонуємо Вам запитати дітей, та подумати, яким чином Ви це можете втілити. Проведіть з дітьми гру на увагу " ТАК чи НІ" . Діти маюьть швидко реагувати на Ваші твердження лише "ТАК" чи "НІ". Вправа продовжи речення . Наприклад: "Найбільше я хочу для себе.....Для цього мені потрібно....", "Для своєї родини я хочу.....Для цього треба...." "Коли я виросту , я стану...Для цього я маю...", звертайте увагу на реальність бажань, спонукайте не лише визначати бажання, а й шляхи його втілення в життя. Зауважте , що для здійснення бажань треба самому докласти зусиль. Упродож дня заохочуйте дітей працювати у книзі дошкільника ( Завдання №7)

Немає коментарів:

Дописати коментар