Мета: вчити дітей майструвати, власноруч створювати симпатичні саморобки; розвивати фантазію, творчі здібності; отримувати радість і задоволення від творчого процесу.
Матеріали: 1\2 аркуша паперуА4, простий олівець, фломастери, ножиці.
Хід заняття
Організаційний момент
- Малята, здогадайтесь, хто завітав до нас у гості:
Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги –
Скрізь у мене вороги.
Часом лізу я у щкоду:
Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки.
Відгадайте, хто такий?
(Зайчик)
Основна частина
Погляньте, діти, на зайчика Вуханчика. Який він: веселий чи сумний?
З якого матеріалу виготовлений? (З паперу)
Що нагадує вам зайчик за своєю формою? (Долоньку) Саме долонька буде основою нашої роботи. Будьте уважні й старанні і у вас обов`язково все вийде. Тож починаймо!
1.Покладіть свою долоньку на альбомний листок, візьміть простий олівець та обведіть руку.
- Тепер попросіть своїх рідних , нехай допоможуть вам вирізати намальовану руку.
- Середній палець вирізаної долоньки відріжте, а великий та мізинчик загніть в середину.
- Візьміть фломастери або кольорові олівці й домалюйте вуха, очі та мордочку зайчика. За бажанням, виготовіть морквинку й пригостіть нею Вуханчика.
Підсумок заняття
Діти, кого ми з вами сьогодні виготовили? Як ми це робили?
Немає коментарів:
Дописати коментар